Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zimní olympijské hry v Soči jako politické PR Ruska
Hnyková, Kristýna ; Romancov, Michael (vedoucí práce) ; Střítecký, Vít (oponent)
Bakalářská práce Zimní olympijské hry v Soči jako politické PR Ruska pojednává o zneužívání megaprojektů, mezi které olympijské hry patří, pro politické cíle. Historie novodobých olympijských her je plná příkladů, v nichž tyto globální sportovní megaprojekty sloužily i jiným účelům, než ke kterým byly primárně určeny. Obdobným případem je i pořádání Zimních olympijských her v roce 2014 ruským letoviskem Soči. Cílem práce je zkoumat diskurz, kterým se Rusko snažilo "rebrandovat". Práce vychází z konceptu Soft Power amerického politologa Josepha Nye a snaží se na něj aplikovat konkrétní případy, v nichž je jasně viditelné zneužití her pro politické cíle. Za tímto účelem rozebírá práce jednotlivé etapy - od kandidatury, přes přípravu her, až po jejich samotnou realizaci. Detailněji také zkoumá jednotlivé faktory, které potvrzují využití strategie Soft Power v rámci politiky Kremlu. Práce je koncipována jako případová studie, využívá metodu analýzy a je dělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na definici konceptu Soft Power a následně ho aplikuje na Zimní olympijské hry v Soči a politiku Kremlu. Jejím praktickým přínosem jsou polostandardizované rozhovory vedené s členy jednotlivých olympijských výprav, které mají poukázat na určitý trend.
PR před kamerou: Mediální obraz Public ralations jako profese v české a britské televizní produkci
Kopová, Daniella ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Práce si klade za cíl přispět k poznání mechanismů stereotypizace na příkladu PR pracovníků. S využitím prizmatu jedné z klíčových forem kultury - filmu a seriálové tvorby - zkoumá způsob reprezentace public relations jako profese na televizní obrazovce v České republice a Velké Británii, určené konkrétním korpusem televizních produktů v časově vymezeném období 2000-2017. Teoretická východiska staví na myšlenkách Waltera Lippmanna, dále zúžených na filmový stereotyp. Analytická část vychází z předpokladu, že profesní reputace světa PR je ovlivněna negativním mediálním obrazem. Nástrojem práce je kvalitativní, tematická analýza, která pomocí kategorizace umožnila sestavení profesního portrétu PR pracovníka, podloženého konkrétními citacemi. Analýza je zaměřena jak na interpretaci povahových vlastností postav a jejich vystupování, tak na užitá témata. Výstupem práce je ucelený televizní obraz PR profese, jehož hlavní rysy se napříč spektrem české a britské televizní produkce příliš nerozchází. Postavy vykazují sklony k sebestřednosti, absenci etických hodnot a nadřazený postoj ve vztahu ke klientům a zástupcům tisku, rámující komunikaci jako prostředek k ovlivnění příjemců. Závěr patří reflexi nad možným dopadem na budoucnost profesionalizace oboru.
Zimní olympijské hry v Soči jako politické PR Ruska
Hnyková, Kristýna ; Romancov, Michael (vedoucí práce) ; Střítecký, Vít (oponent)
Bakalářská práce Zimní olympijské hry v Soči jako politické PR Ruska pojednává o zneužívání megaprojektů, mezi které olympijské hry patří, pro politické cíle. Historie novodobých olympijských her je plná příkladů, v nichž tyto globální sportovní megaprojekty sloužily i jiným účelům, než ke kterým byly primárně určeny. Obdobným případem je i pořádání Zimních olympijských her v roce 2014 ruským letoviskem Soči. Cílem práce je zkoumat diskurz, kterým se Rusko snažilo "rebrandovat". Práce vychází z konceptu Soft Power amerického politologa Josepha Nye a snaží se na něj aplikovat konkrétní případy, v nichž je jasně viditelné zneužití her pro politické cíle. Za tímto účelem rozebírá práce jednotlivé etapy - od kandidatury, přes přípravu her, až po jejich samotnou realizaci. Detailněji také zkoumá jednotlivé faktory, které potvrzují využití strategie Soft Power v rámci politiky Kremlu. Práce je koncipována jako případová studie, využívá metodu analýzy a je dělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zaměřuje na definici konceptu Soft Power a následně ho aplikuje na Zimní olympijské hry v Soči a politiku Kremlu. Jejím praktickým přínosem jsou polostandardizované rozhovory vedené s členy jednotlivých olympijských výprav, které mají poukázat na určitý trend.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.